דף בית פורומים ריהוט עתיק חווית לקוח – גלרית כרכוב, ריהוט עתיק

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #25874
    ikarny
    משתתף

      חשוב לי לשתף בפורום זה אודות חווית הלקוח המזעזעת והגובלת בחוסר שפיות הדעת מצד בעלת גלריה כרכוב בהוד השרון העוסקת בשיפוץ, שיחזור ומכירת רהיטים וחפצים עתיקים, אורית מירון כרכוב.

      אנו, זוג צעיר, מאזור השרון, ביקשנו להוסיף לבית מספר פריטי ריהוט במסגרת שיפוץ לקראת הקיץ בתקציב מוגבל. בהיותנו חובבי ריהוט עתיק ווינטאג’ מאנגליה וצרפת, בחיפוש מהיר ברשת מצאנו את גלריית כרכוב ברחוב החרש בהוד השרון, שבדיוק פרסמו מכירת פריטי הגלריה עד 30% הנחה.

      כבר בביקור הראשון בגלריה, רכשתי 2 פריטים ובמהלך החודש וחצי הבאים הוספתי להגיע לגלריה ולרכוש פריטים נוספים בעלות כוללת של 10,000 ש”ח עבור כולם שילמתי במזומן (!!!) לזוג אורית ושבתאי כרכוב. בזמן זה התוודעתי לאורית, בעלת הגלריה, עימה חלקתי את הצורך בפריטי ריהוט נוספים אותם הציעה שתחפש בנסיעתם הקרובה לאנגליה בשווקי הפשפשים. ציינתי בפני אורית כי אנו קצרים בתקציב ולא אוכל להבטיח רכישת פריטים ללא מידע מדויק אודות עלותם וללא שאראה אותם במציאות.

      בתגובה לחששותי, אורית הצהירה כי בעת רכישת פריט “בהזמנת לקוח” תמיד יספקו את מידותיו ועלותו, ולמרות זאת לעולם אינם מחייבים לקוחות לרכוש ריהוט שכביכול נקנה עבורם במהלך נסיעה לחו”ל, אלא שומרים את הזכות הראשונה של הלקוח לרכישת הפריט כשמגיע לארץ, ובמידה והלקוח מחליט מכל סיבה שהיא שאינו מעוניין בפריט, אינו מחויב ברכישתו וכי בגלריה יימצא לו רוכש אחר.

      במהלך שהות הזוג כרכוב באנגליה, אורית יצרה איתי קשר להצעת פריט, אך מאחר ולא הייתי זמינה לאישור הקניה בזמן, הפריט נמכר. מאוחר יותר ציינה כי רכשו מספר פריטים דומים ושלחה לי תמונה של פריט שיכול להתאים לצורך שלי. גיליתי עניין וביקשתי מידות ומחיר עבור הפריט בהודעות ותזכורות ששלחתי לאורית, אך לא עלה בידיה לספק לי פרטים חשובים אלה על מנת לבצע החלטה.

      בימים הקרובים, במהלך נסיעה לצפון, מצאתי את הפריט שהתאים לצרכי בגלריה אחרת המיבאת ריהוט עתיק מאירופה בעלות נוחה וסבירה למדי התואמת את התקציב שלנו. מתוך כבוד והערכה לאורית כרכוב, שלחתי לה את תמונות הפריט ועלותו, וביקשתי להתייעץ עימה לגבי הפריט המצוי ברשותה ולקבל עלות ומידות, כדי לבצע החלטה ואו לבקש ממנה הצעת מחיר לשיפוץ הפריט שחשבתי לרכוש.

      עוד לפני שהצלחתי להסביר את עצמי, אורית התנפלה עלי בשיחה בעודה צועקת עלי וגוערת בי כבילדה קטנה על כך שהתחייבתי בפניה על רכישת פריטים, וכפוית טובה שכמוני הולכת וקונה במקום אחר… אין לה מידות ועלויות עבור הפריט שכביכול התחייבתי כלפיה, אבל אני משנה את דעתי כל פעם מחדש וזה בלתי נסבל, שאני חסרת סבלנות ואי אפשר לעבוד איתי. ניסיתי לפייס את אורית בשיחה ולהסביר לה שאין לי כוונות רעות ואני לא רוצה לריב איתה, אבל אני קצרה בתקציב ואין לי ברירה, אלא לקבל החלטות על פי מידות מתאימות וגובה עלויות. אורית סירבה להמשיך בשיחה ולנסות להקשיב לדברי וניתקה לי (הלקוחה!!!) את הטלפון!

      הסאגה עם אורית כרכוב הרודה בנו לצערי אינה מסתיימת כאן:

      לפני שנסעו לאנגליה השארתי בגלריה של הזוג כרכוב מנורה עומדת אותה ביקשתי מאורית לשפץ קלות, בעוד אנו מסכימות בינינו על עבודה מינורית ופשוטה מצידם, ציינתי בפני אורית ושבתאי כי התקציב שלנו מועט וחשוב לי לדעת מה יהיו העלויות. בנוסף, ביקשתי שייקחו את הזמן ולא יעבדו על שיפוץ המנורה בקרוב.
      לאחר שאורית ניתקה בפני את הטלפון והותירה אותי בהלם מוחלט וחוסר אונים, לא נותר לי אלא לשלוח את בעלי לאסוף את המנורה ומאחר ועברו ימים מספר מרגע ששבו מן הנסיעה ולא קיבלתי ממנה כל מידע אודות התקדמות כלשהיא בעבודה עליה, הייתי בטוחה כי לא החלו בשיפוץ המנורה.

      כשבעלי הגיע לגלריה, אורית הודיעה לו כי המנורה כבר עברה שיפוץ ונמצאת אצל החשמלאי. ביקשנו הערכת עלות ותמונות של המנורה המשופצת, אך אורית סירבה לספק את המידע המבוקש. בעלי ביקש להפסיק את העבודה על המנורה אצל החשמלאי ולהשיב אותה אלינו, אך גם כאן נתקלנו בסירוב מצידה.

      בסופו של דבר אחרי ימים שהיא מותירה אותנו בחוסר וודאות מוחלט, הודיעה לי אורית כי עלות שיפוץ המנורה הינו 900 ש”ח (!!!) ופירטה כי עשתה שינויים ושיפוץ מורכב שמצדיק עלות זו. אנו, המומים מהעלות המופרזת שאנו נדרשים לשלם עבור מוצר, שהמוכרת, אורית כרכוב, ראתה לנכון לדרוש, עבור שיפוץ שעשתה על פי דעתה ושלא פירטה ושיקפה לנו מבעוד מועד כלקוחות שאמורים לאשר תשלום עבורו!!! בנוסף, אינה מוכנה להשלים את העבודה ולהתאים אהיל למנורה, בטענה ש”אני פשוט לא בנאדם..נרקסיסטית וחצופה…”, ועוד שלל העלבות והטחת עלבונות בפני (חוצים כל קו אדום בשיח מוכר/לקוח ראוי !!) בהודעות טקסט במהלכן אני מנסה להגיע לפשרה עימה.

      רק לאחר שפניתי לבעלה של אורית באימייל, והסברתי לו כי לא נותרה לנו כל ברירה, אלא לפנות לתביעות קטנות בעניין המנורה אותה אורית כרכוב מסרבת בכל תוקף לפרק מהעבודה שעשתה על דעת עצמה ללא אישורנו ולהשיב לנו את הרגל המקורית שהשארנו אצלה, השיב לי כי המנורה תושב לקדמותה ותוחזר לנו.

      הסיוט המתמשך שחווינו כלקוחות מצידה של הרודנית אורית כרכוב, בעלת גלרית כרכוב, לא הגיע לנו בשום אופן חובבי הריהוט העתיק ופריטי הוינטאג’, שבתמימות הדעת ביקשנו לרכוש פריטים על פי צרכינו ויכולותנו, וברגע שלא תאמו את צפיותיה של המוכרת מאיתנו, החליטה לצאת נגדנו, הלקוחות שלה, שרכשו במזומן פריטים בעלות 5 ספרות רק חודש לפני כן, למלחמה.

      בקיצור, מאוד ממליצה לא להתעסק עם גלרית כרכוב, על אף הפיתוי הרב והתחושה הראשונית שאורית ושבתאי, בעלי הגלריה, משרים על הלקוחות בעודם מבטיחים הבטחות ללא גבול ודוחפים עוד ועוד פריטים ושירותים שהם יכולים לספק… על פניו הם עושים רושם ראשוני אישי מאוד טוב, אך בסופו של דבר, אינם עומדים מאחורי הצהרותיהם העסקיות, אינם בוחלים בשום אמצעי, מעליבים, מתווכחים, מתעמתים ורודים בלקוחות עד שמוציאים את הלקוח הלום, מותש, מאוכזב ומתוסכל מן החוויה ומצטער על היום שדרכה סף רגלו בגלריה.

      ובעניין שיפוץ המנורה? פניתי לאשר אדטגי, מומחה ומעצב תאורה ותיק ואמין בתחומו, שעבור השיפוץ ביקש 400 ש”ח בלבד – סכום הוגן וראוי לשלם עבור סוג העבודה שנצרך היה למנורה ובטח לא עלות מופקעת של 900 ש”ח, שנדרשנו לשלם ע”י אורית כרכוב…

    מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
    • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
    התחבר הרשמה

    אינדקס עסקים - חבילת הזהב

    אינדקס עסקים - חבילת הכסף