אוסף הבקבוקים המינטוריים של ארז

אוסף מרשים של 2500 בקבוקים מינטוריים.

שמי ארז ערמוני, בן 53, נשוי ואבא ל 3 בנות, מהנדס מכונות במפעלי ים המלח הארץ ואספן בקבוקי משקה אלכוהול מינוריים. היום יש באוסף כ 2,500  והוא מוצג בסלון הבית שלנו כמו שרואים בתמונות.

את שבעת הבקבוקים הראשונים קבלתי מאמא שלי כאשר הייתי חייל בשרות סדיר והיא אמרה “קח שיהיה לך משהו יפה בחדר”, לקחתי והיום יש 2,500 בקבוקים בסלון.

האוסף מאוכסן בוויטרינות עשוית עץ שאני בונה בעצמי וכמובן סגורות עם זכוכית על מנת שלא יצטבר אבק.

איזה בקבוקים יש באוסף?  אני לא מתמקד בסוג כזה או אחר של בקבוקים ולכן כול בקבוק שהוא משקה אלכוהול (כולל בירה), מיניאטוריים (עד 50 CC) זכאי להיות מוצג באוסף.

אני לא קונה בקבוקים חדשים לאוסף באינטרנט כי אז אני “מאבד” את הטעם של “אוסף”.     את הבקבוקים אני “אוסף” בנסיעות לחו”ל, בעזרת חברים, משפחה החלפות עם אספנים אחרים ופרסום שאני עושה באינטרנט שבעזרתו קבלתי לא מעט בקבוקים.

מספר פעמים בעבר פנו אלי אנשים שראו פרסומים שלי ובקשו להעביר לי אוסף של סבא או דודה שעברו מהחיים והשאירו אוסף.

לעולם לא זורק בקבוק מניטורי. אם אני מקבל בקבוק שיש לי כבר הוא נכנס אחר כבוד לארגז ההחלפות והוא זוכה להיות מוחלף או שאני מעביר אותו לאספן צעיר שרק התחיל את האוסף שלו.

השתתפתי בעבר מספר פעמים במפגשים של אספנים ישראלים נוספים והקשר איתם הוא בעיקר בדרך פייסבוק “אספני בקבוקי אלכוהול מיניאטוריים בישראל”, כמון כן   אני רשום עוד דפי פייסבוק מחו”ל שקשורים לאוסף.

לפני מספר שנים כאשר באוסף היו כבר מעל 2,000 בקבוקים החלטנו אישתי ואני לעבור דירה והייתי צריך לפרק את התצוגה ולארגן אותה מחדש וזה לקח קרוב לשנתיים והיום האוסף מאורגן מחדש בביתנו החדש.

לצערי לא דאגתי לקטלג את הבקבוקים שיש לי באוסף וכל פעם שמגיע בקבוק חדש אני צריך לשוות אותו במשך שעות לבקבוקים אחרים באוסף, מצד אחד משימה לא פשוטה מצד שני כייף גדול….

יש באוסף כמה בקבוקים עם “סיפור” מיוחד:

בקבוקי יום העצמאות 20 למדינת ישראל שקבלתי באדם שיעסקו מכירת ירושת. הגיע אליו בקבוק עם סמל חגיגות יום העצמאות ה 20 למדינת ישראל (1968) ולבקבוק היה מוצמד פתק שהיה כתוב בו לא לזרוק את הבקבוק ולמכור את הבקבוק אלה להעביר אותו לאספו כול שהוא שהיה מוצג באוסף. המשפחה של הנפטר לא ידעה מה לעשות והיא מסרה את הבקבוק לאותו סוחר שבסופו של דבר העביר לי אותו.

סט בקבוקים שקבלתי מאישה ישראלית שגרה בארה”ב. הבקבוקים הם בקבוקי טקילה מאותרים בפסלים קטנים של להקת נגנים מקסיקנים

באחת הויטרינות יש לי מספר לא קטן של בקבוקי תוצרת ישראל שקבלתי מאספן ישראלי שהחליט לחזור לארץ הולדת (ארגנטינה) ולא היה יכול לקחת איתו את האוסף שהיה לו ולכן הוא נתן לי אותו…

קרדיט: ארז ערמוני / טלפון: 052-4709155

קישור לפייסבוק: https://www.facebook.com/erez.armoni

01.06.2019

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email

קבוצות "האספן" בפייסבוק

האספן

האספן

אנחנו תמיד שמחים לכל עזרה בשידרוג תוכן האתר, במידה ואתם רוצים לתרום תוכן איכותי, מאמרים מעניינים או סתם לשאול שאלה, אתם מוזמנים ליצור קשר

6 thoughts on “אוסף הבקבוקים המינטוריים של ארז

  1. שלום ארז. יש לי אוסף של 100 בקבוקי יין מיניאטוריים. האם יש לך עניין לקנות ואם לא האם תוכל לייעץ לי היכן אפשר למכור אותם. תודה לך מראש. מיכל. 0505464469

  2. ארז שלום
    יש לי אוסף גדול של בקבוקים קטנים אשמח עם תרצה אותם כמו כן יש לי וטרינה יפה עם תאורה שיצרתי עבור חלק מהבקבוקים
    במידה ואתה מעוניין אשמח שתחזור אליי
    משה וינברגר תל עדשים
    050 8510482

  3. אהלן, יש ברשותי אוסף בקבוקונים, יערבב סוגים מיוחדים ונדירים מהעולם…אם מישהו מעונין: 0544952116

  4. כל הכבוד ארז. חזק ואמץ ותמשיך להגדיל את האוסף שלך.

  5. ‏שלום אני גם אוספת בקבוקים יש לי שאלה אולי אתה יודע איפה אפשר לעשות וטרינה בשביל ‏האוסף שלאולי אתה יודע שמישהו רוצה למכור וטרינה מוכנה
    0526002866 ‏אלכס

    1. ארז, כל הכבוד, כיף לראות את האוסף כל פעם מחדש דרך התמונות. (אולי תעשה שעות ביקור באוסף?)… אני בתחילת האוסף שלי, יש לי רק 20 בקבוקים ??

כתיבת תגובה

קטגוריות אספנות

קטגוריות

מאמרים נוספים

הסרט הכחול

תיחקר וכתב: הדי אור “בחודש אוגוסט 1958 משרד הבריאות פרסם מודעה שהוא ממליץ לבקר במסעדה בעלת “הסרטהכחול” לכל מכרי ידידי וחברי.מבקש שתסירו את החיוך מפניכם

קרא עוד »

מוצרים נבחרים בחנות

  1. פרסום תוכן שיווקי כרוך בתשלום
  2. אסור לצרף תמונות מהאינטרנט ללא זכויות יוצרים
  3. חובה לציין מקורות במידה ולקחתם חומר מאתרים אחרים
  4. אין לפרסם תכנים פורנוגרפים
  5. אין לפרסם ספאם

רוצים לתרום תוכן איכותי, לספר על אוספכם, לפרסם כתבה או מאמר בתחום האספנות?

אינדקס עסקים - חבילת הזהב

אינדקס עסקים - חבילת הכסף